Postępowanie w sprawie zmiany stanu wody na gruncie
1. Referat odpowiedzialny za załatwienie sprawy
Referat Gospodarki Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał, tel. 63 2481 001 w. 22
2. Wymagane dokumenty
W Biurze Obsługi Interesanta urzędu należy złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w związku ze zmianą stanu wody na gruncie wraz z załącznikami:
- tytułem prawnym do gruntu wnioskodawcy
- mapą terenu z oznaczeniem gruntów, na których nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie
- dokumentacją szkody na gruncie (fotografie, ekspertyzy itp.)
*W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
3. Opłaty
Opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa lub prokury w wysokości 17 zł.
4. Termin załatwienia sprawy
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego nastąpi nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
5. Tryb odwoławczy
Od wydanej Decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Rychwała w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
6. Podstawa prawna
Art. 234 ustawy z dnia z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
Ustawa z dnia 14 czerwca1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
7. Uwagi
Rozstrzygnięcie w sprawie nie zawsze wiąże się z wszczęciem postępowania administracyjnego i wydaniem Decyzji.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.