<>

Zapytanie ofertowe na:

„Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2023 w wysokości
700 000,00 PLN na sfinansowanie przejściowego deficytu Gminy Rychwał"

 

Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z 27.07.2023 r.

 

Pytanie:

Lista dokumentów wymaganych do kredytu JST:

1.    Informacja o wyborze Skarbnika.

2.    Aktualna uchwała budżetowa na rok bieżący.

3.    Sprawozdania opisowe z wykonania budżetu za rok ubiegły.

4.    Sprawozdania z wykonania budżetu na koniec IV KW , za trzy ostatnie lata oraz minionych kwartałów roku bieżącego, sporządzonego dla Ministerstwa Finansów i RIO: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-27S, Rb-28S.

5.    Uchwała Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu ( gdy nie zawiera się w uchwale budżetowej).

6.    Uchwała Rady Gminy o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi- z rok poprzedni.

7.    Uchwała RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu organu wykonawczego z wykonania budżetu za 2 lata poprzednie i rok bieżący oraz opinii RIO o projekcie budżetu, Wieloletniej Prognozy Finansowej, prognozie długu publicznego oraz możliwości spłaty kredytu.

8.    Wieloletnia Prognoza Finansowa JST na okres kredytowania.

9.    Aktualna informacja o zobowiązaniach JST z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek, udzielonych poręczeń, wyemitowanych papierów wartościowych ( wraz z harmonogramem ich spłat w układzie rocznym).

10.  Informacja o wymagalnych zobowiązaniach- z jakiego tytułu i w jakiej kwocie.

 

Proszę o przekazanie ww. dokumentów.

Odpowiedź:

Dokumenty zostały załączone na stronie postępowania w zakładce „Załączniki” – nazwa pliku „Dokumenty kredyt krótkoterminowy”.