1. Referat odpowiedzialny za załatwienie sprawy
Referat Gospodarki 2. Wymagane dokumenty W Biurze Obsługi Interesanta urzędu należy złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w związku ze zmianą stanu wody na gruncie wraz z załącznikami: - tytułem prawnym do gruntu wnioskodawcy - mapą terenu z oznaczeniem gruntów, na których nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie - dokumentacją szkody na gruncie (fotografie, ekspertyzy itp.) * W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. 3. Opłaty Opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa lub prokury w wysokości 17 zł. 4. Termin załatwienia sprawy Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego nastąpi nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. 5. Tryb odwoławczy Od wydanej Decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Rychwała w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. 6. Podstawa prawna Art. 234 ustawy z dnia z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne Ustawa z dnia 14 czerwca1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej 7. Uwagi Rozstrzygnięcie w sprawie nie zawsze wiąże się z wszczęciem postępowania administracyjnego i wydaniem Decyzji.
Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał, tel. 63 2481 001 w. 22