Zapytanie ofertowe na:
„Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2023 w wysokości
700 000,00 PLN na sfinansowanie przejściowego deficytu Gminy Rychwał"
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z 27.07.2023 r.
Pytanie:
Lista dokumentów wymaganych do kredytu JST:
1. Informacja o wyborze Skarbnika.
2. Aktualna uchwała budżetowa na rok bieżący.
3. Sprawozdania opisowe z wykonania budżetu za rok ubiegły.
4. Sprawozdania z wykonania budżetu na koniec IV KW , za trzy ostatnie lata oraz minionych kwartałów roku bieżącego, sporządzonego dla Ministerstwa Finansów i RIO: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-27S, Rb-28S.
5. Uchwała Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu ( gdy nie zawiera się w uchwale budżetowej).
6. Uchwała Rady Gminy o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi- z rok poprzedni.
7. Uchwała RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu organu wykonawczego z wykonania budżetu za 2 lata poprzednie i rok bieżący oraz opinii RIO o projekcie budżetu, Wieloletniej Prognozy Finansowej, prognozie długu publicznego oraz możliwości spłaty kredytu.
8. Wieloletnia Prognoza Finansowa JST na okres kredytowania.
9. Aktualna informacja o zobowiązaniach JST z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek, udzielonych poręczeń, wyemitowanych papierów wartościowych ( wraz z harmonogramem ich spłat w układzie rocznym).
10. Informacja o wymagalnych zobowiązaniach- z jakiego tytułu i w jakiej kwocie.
Proszę o przekazanie ww. dokumentów.
Odpowiedź:
Dokumenty zostały załączone na stronie postępowania w zakładce „Załączniki” – nazwa pliku „Dokumenty kredyt krótkoterminowy”.